nama saya naiza
Saturday, April 22, 2006
  beg cantik
semalam saya jalan2 gi tgk2 barang.. saya ternampak satu beg.. sangat cantik.. beg ala2 document beg.. besar.. muat lah nak isi fail2 saya.. now dok guna beg nike saya yang mulanya jadi beg keje proton pastu jadi beg blaja pastu jadi beg keje Prudential lak.. sungguh tak elegan.. hehe.. beg yang semalam saya tgk ni memang kena ngan citarasa saya.. tapi.. kenapa ek.. tak leh nak beli... terasa bersalah.. padahal beg tu cam perlu.. tapi kekadang terpikir lak.. beg nike tupun bleh pakai lagi.. cuma bak kata mak saya.. macam beg skolah.. nak beli terasa jugak cam buang duit.. tader la mahal gile.. 109.00 je.. dilema betul lah.. rasanya kalo ada sale.. saya dah beli kot.. walaupun 10% je discountnye

bila pikir2 balik.. saya sebenarnye jarang beli barang yang tak sale ni.. saya cuma bershopping bila ada sale je.. and of course di factory outlet je.. now dok pikir ape ek benda yang saya beli pada harga normal.. hmm.. tak leh nak recall.. of course la kalo makanan ke.. stationery ke.. toilettries tu saya beli pada harga normal.. tu pun ada gak cari yang ada offer..

alamatnye beg cantik saya tu.. kena tunggu sale jugak lah gamaknye.. jangan abih stok udah le... sebab bak kata minah salesgirl tu.. beg tu ada satu kaler tu je.. kale lagi satu dah abih.. macam ade kemungkinan akan abih jugak je.. huhuhu
 
Comments:
ldhwill it make a different kalau aku cakap " uhh btul aa cantik aa beg ni .. nak beli gak la .."? hahahahahh
 
beli jer.... skali skala... bukan tiap2 ari beli beg... kehkehkeh
 
imah mmg saikooooooooo
aku takske tau bile imah ckp gitu, buat aku rase nak beli walopon imah bukan nak beli ponnnnnnn
 
nekza, aku bole je tlg hg amik gmbr ms kenuri hg tp riso gak aku kalo ada last minit nye keje, maklumle, aku ni kan free lancer, projek sana sini, ehehehe.. tp kalo hg nk mntk aku amikkan bole je, servis xde caj la tp nk cuci gmbr kena la byr, hehe.. album aku kasik free satu, hadiah kawen (ops dh terbgtahu la plak hadiahnya, so how? hehe..)

beg ni, beli je, bole wat hadiah hantaran, hehe.. kalo hg nk beli brg SKII wat hntrn aku ada celah nk cari yg murah. barang kastam, hehe..
 
wahaaaa... sunggoh!! aku pun tak leh tahan kalo yang lelain pun berebut rebut nak memilih gak.. macam sluar jeans Guess yang sangat murah itu.. satu pun aku tak pakai lagi sebab panjang gilerss.. tapi masa nak beli tu nak jugak beli 2 sebab sumer nak beli 2 3..

beg 4 pound yang kita beli sesama tu imah.. atas sebab tinggal lagi 2 and ko beli aku pun beli..

huhuhu... jom weekend ni aku pi tunjuk beg yang aku berkenan tu eh.. haha
 
wowowoow... okay sarah.. nanti confirmkan la cemana pasal nak amik gambo aku tu yer.. yeay!

beg tu tak leh buat antaran la besar sangat.. tak sesuai.. kang jatuh dari dulang.. hehhee..

wah.. SKII.. syiok! nanti aku pikirkan.. tuh rerakan aku yang baru memberi komen diatas pun mungkin berminat.. hehehe..
 
hahahaha .. perlukah aku menyediakan duit weekend ni ?? adakah saya akan terpengaruh??? or anda terpengaruh dengan diri anda sendiri?? ataupun ada makhluk lain yang terpengaruh tiba2??( cpah hint hint ..)
nantikan kesudahan pembelian bag ini minggu depan ..:p
 
belik la beg tuh sayang, buleh buat hantaran kawin. tapi harga 109.00 je la. tak london paris newyrok la gitu.
 
Imah.. aku rasa ko tak begitu teruja untuk terpengaruh kot.. tapi makhluk lain tu aku tatau.. hehe.. and aku mungkin juga terpengaruh.. muahaha..

sayang.. tamo la beg tu buat antaran.. beg antaran kena la ala2 paris gitu.. hehe.. mengada tak? (dah check out braun buffel siang tadi.. hmm bersedialah~~ hehe.. sian sayang.. scary mary tak?)
 
aku takde komen.. tapi saje nak letak post gak.. wakakaka
 
aku dh tny, SKII set tu rm150 je, ada 4 ke 5 brg, termasuk essence yg mahal gilos tu.. cantek gak set dia, dalm kotak, pastu ada polibeg kaler merah, hehe..
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

My Photo
Name:
Location: Kota Damansara, Malaysia
Me Read
Sayang @ Sex, Blood and The Lies I tell Myself
Azidot Bucuk @ B.L.O.G
Cpah @ ++ a silence i cant ignore ++
Runiz @ Its Runiz life
Im @ just hold on~~To feel is to know deeply
Sarah @ the disturbed mind of queserasera
Naf @ What are days for?
Syimi @ White Coffee and Books
Amir @ To think about it...
Itique @ Me thinking aloud!
Eyzza @ Dramatic... I'm a Dreamer
Maizu @ BEGINS A BEAUTIFUL JOURNEY
Kam @ Kita Adalah Insan Menumpang Atas Dunia...


Archives
April 2005 / May 2005 / June 2005 / July 2005 / August 2005 / September 2005 / October 2005 / November 2005 / December 2005 / January 2006 / February 2006 / March 2006 / April 2006 / May 2006 / June 2006 / July 2006 / August 2006 / October 2006 / November 2006 / December 2006 / January 2007 / February 2007 / March 2007 / April 2007 / May 2007 / July 2007 / August 2007 / September 2007 / October 2007 / November 2007 / December 2007 / January 2008 / February 2008 / May 2008 / August 2008 / September 2008 / October 2008 / November 2008 / January 2009 / February 2009 / March 2009 / July 2009 / September 2009 / October 2009 / December 2009 / October 2010 /


Free counter and web stats


Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]