nama saya naiza
Thursday, September 29, 2005
  hari hari terakhir ku di London..
huargghh.. lamanye tak menaip.. saya tersangat busy.. di akhir2 ni.. macam2 nak kena settle kan.. bila pikir2 ape la yang busy sangat tu eh..

Sept 19th - gi IC.. print sumer benda.. sempat buat soft cover binding je.. pulangkan sumer buku library.. and kemas locker.. yeay

Sept 20th - gi jumpa kak cha.. lunch ngan die kat Nahar.. balik tu.. beli hadiah untuk Fad.. my roomie's birthday arini..

Sept 21st - gi IC buat hard cover binding.. 27th depan baru dapat balik.. call K&S Shipping company.. mintak antar kotak..

Sept 22nd - dapat kotak.. yeye.. suka.. bleh start packing.. malam.. gi tgk wayang.. cite 40 year old virgin.. sib baik free.. nak tgk pride and prejudice.. tapi.. ada adegan kehilangan ticket voucher dan phone yang abih bateri.. huhu tadak rezeki..

Sept 23rd - lepak dan packing

Sept 24th - Abg Tahir buat makan2.. wife die masak sedap.. nasi goreng yang pedas tapi sedap.. ada satay lagik tu.. yummy!!

Sept 25th - went to a carboot sale in farnborough.. tader la beli ape sangat.. sronok menengok je.. lagi pun carboot ni tak se best kat A3..

Sept 26th - gi Harrow Road.. membeli Queen Anne.. pada kadar yang sangat banyak.. sampai kena buat 2 trip nak angkut barang2.. the second time datang.. siap bawak taha skali.. sebab tak leh nak angkut.. plus.. pakcik tu gatai.. huhuhu

Sept 27th - kami ke Swindon!! shopping lagik.... sangat banyak.. suka gilaaaaa.. balik malam tu terus packing.. orang shipping tu nak amik kotak tu esoknye.. saya pack barang sampai 7 jam.. gile tak? sedar2 je dah kul 8 pagi..

Sept 28th - letih gile.. terus saya tido.. kul 8 pagi tu.. sedang tido orang K&S tu tepon.. saya malas nak angkat.. pastu die sms plak suruh saya call balik... adoi... kul 11 saya call die balik.. and die kata die nak datang lagi sejam.. ayoo.. dah la satu kotak tu tak abih seal sebab tape abih.. saya mintak Suri dienye tape.. skit je die ada... habih jugak.. adoi.. tak abih seal bebetul lagik ni.. saya kuar gi withdraw duit, beli lunch and beli tape.. tau je orang tu dah sampai.. tape sumer.. and orang tu pun angkut kotak saya.. huhu.. selamat satu perkara...

Sept 29th - arini la tu.. hehe.. saya di IC.. collect my hard bound thesis.. and submit to my supervisor.. saya bawak hadiah untuk die tu.. die suka.. huhuhu.. and skang saya sedang tunggu die nak stamp form untuk claim thesis.. memula die tanak sign sebab saya tak tulih bape amount yang saya nak claim.. saya tader resit2 nye pun.. sib baik die mau jugak sign.. die suruh datang amik in an hour sebab die nak gi lunch... so skarang saya bosan sebab saya call saya punye sayang.. die nak gi tgk wayang plak.. lepas ni nak gi pulang kan baju next saya.. terketat pulak baju tu.. huhu.. ada plan nak gi british museum.. tatau la jadi ke idak..

Plan untuk esok..
nak gi harrow road.. tukar 3 tudung Queen Anne yang saya tak puas hati..
nak gi MARA.. antar borang thesis and check flight ticket..
nak gi carphonewarehouse nak downgrade call plan.. bayar murah skit..
nak mintak duit deposit hostel from Abg Din..
nak pack to my sis plak..
Faizal akan sampai London.. and for sure gi Dinner luar kot..

Plan untuk lusa..
nak abihkan packing...
nak gi Harrods beli crispy creme for my sis..
nak gi antar Imah and Suri ke airport.. huwaaaa.. diorang dah nak balik.. *sob sob*

Plan untuk tulat..
angkut my stuff to my sis place.. atas jasa baik Faizal yang akan menghantar.. yeay!!! Selamat tinggal London.. uhuk uhuk..
 
Comments:
babai london, walaupun saya tak pernah sampai ke sana, tapi saya pernah tgk cerita cinta antarabangsa. tgk org main burung merpati kat square yang ader dua ekor singa tuh.

babai london.
 
sayang.. singa tu ada 4.. kat every corner.. :P

hmm.. pikir2 balik.. baru 2 kali kot ke situ.. skali waktu malam masa Nani datang and skali lagi masa my maksu datang.. and i dont have a real picture with the singa.. tak bestnye
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

My Photo
Name:
Location: Kota Damansara, Malaysia
Me Read
Sayang @ Sex, Blood and The Lies I tell Myself
Azidot Bucuk @ B.L.O.G
Cpah @ ++ a silence i cant ignore ++
Runiz @ Its Runiz life
Im @ just hold on~~To feel is to know deeply
Sarah @ the disturbed mind of queserasera
Naf @ What are days for?
Syimi @ White Coffee and Books
Amir @ To think about it...
Itique @ Me thinking aloud!
Eyzza @ Dramatic... I'm a Dreamer
Maizu @ BEGINS A BEAUTIFUL JOURNEY
Kam @ Kita Adalah Insan Menumpang Atas Dunia...


Archives
April 2005 / May 2005 / June 2005 / July 2005 / August 2005 / September 2005 / October 2005 / November 2005 / December 2005 / January 2006 / February 2006 / March 2006 / April 2006 / May 2006 / June 2006 / July 2006 / August 2006 / October 2006 / November 2006 / December 2006 / January 2007 / February 2007 / March 2007 / April 2007 / May 2007 / July 2007 / August 2007 / September 2007 / October 2007 / November 2007 / December 2007 / January 2008 / February 2008 / May 2008 / August 2008 / September 2008 / October 2008 / November 2008 / January 2009 / February 2009 / March 2009 / July 2009 / September 2009 / October 2009 / December 2009 / October 2010 /


Free counter and web stats


Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]