nama saya naiza
Friday, September 30, 2005
  Happy Birthday Im
yeah.. arini sudah masuk ari jumaat.. harijadi rakanku Im.. atau dikenali sebagai Imah Gereng @ Timah Letup.. hehe.. saya tatau.. ni Cpah yang kasik nama.. saya suka je nak panggil tu jugak..

hmm.. tadi saya bersembang ngan Im... dah sembang.. pastu saya terasa nak naik bilik.. dah pegang barang2.. skali sembang lagik.. sampai Im pun duduk semula.. and saya pun letak balik bebarang and berbaring plak atas katil.. bersembang lagik.. dekat 2 jam.. huhuhu.. saya ni memang kaki sembang.. kata Im.. kalo saya dok di kampung.. dan saya seorang surirumah.. harus saya ni akan ilang dari rumah.. and dok melepak kat umah orang sebelah menyebelah.. hmm.. and saya memang dapat rasakan jugak la kan.. hmm.. bahaya ek? jadiknye saya tak leh jadik surirumah..

sebenarnye bukan itu yang saya nak cerita... tengok tu.. saya senang ter divert.. suka je nak citer benda lain dulu.. sebelum sampai ke tajuk asal...

satu isu yang dikeluarkan... "Adakah anda sanggup menyuap bf/gf anda dengan hanya menggunakan tangan (tanpa sudu atau garfu) di tempat public?" haaa... mungkin ada orang.. geli.. tak sanggup nak pakai tangan tapi kalo sudu okay je.. maybe ada yang terasa malu la kalo buat gitu depan public.. sebab macam gedik la pulak.. or maybe sesuap dua tader masalah.. tapi kalo sampai abih satu meal tu.. alahai.. cam bebudak la pulak.. huhu..

cemana? adakah anda sanggup?
 
Comments:
macama tak pecaye kalo persoalan suap-menyuap tuh seswatuu yg timah letup akan diskasikan.. [hint: dia tuh sanggup ke tak?? :-? ]
 
tenku naiza .. heheheheh ...muah muah muah ..cik videl ..kalau i tak diskas .. nantikan naiza gile lak cakap sorang2.. hehehhehe [clue: sorry aa org luar korum tak leh tau ye]
 
wuih.. semua orang segan nak kasi komen ka.. meh saya mulakan..

for me.. i dont mind suap2 pakai tangan ni.. tader la rasa geli or anything.. tapi surely not in public la.. terasa macam mengada la pulak.. unless memang tangan die tak leh nak pegang food.. contohnye kotor ke.. or anything la.. kalo tak tu.. tak yah la nak mengada nak disuap.. makan je sendrik.. hehehehhe..
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

My Photo
Name:
Location: Kota Damansara, Malaysia
Me Read
Sayang @ Sex, Blood and The Lies I tell Myself
Azidot Bucuk @ B.L.O.G
Cpah @ ++ a silence i cant ignore ++
Runiz @ Its Runiz life
Im @ just hold on~~To feel is to know deeply
Sarah @ the disturbed mind of queserasera
Naf @ What are days for?
Syimi @ White Coffee and Books
Amir @ To think about it...
Itique @ Me thinking aloud!
Eyzza @ Dramatic... I'm a Dreamer
Maizu @ BEGINS A BEAUTIFUL JOURNEY
Kam @ Kita Adalah Insan Menumpang Atas Dunia...


Archives
April 2005 / May 2005 / June 2005 / July 2005 / August 2005 / September 2005 / October 2005 / November 2005 / December 2005 / January 2006 / February 2006 / March 2006 / April 2006 / May 2006 / June 2006 / July 2006 / August 2006 / October 2006 / November 2006 / December 2006 / January 2007 / February 2007 / March 2007 / April 2007 / May 2007 / July 2007 / August 2007 / September 2007 / October 2007 / November 2007 / December 2007 / January 2008 / February 2008 / May 2008 / August 2008 / September 2008 / October 2008 / November 2008 / January 2009 / February 2009 / March 2009 / July 2009 / September 2009 / October 2009 / December 2009 / October 2010 /


Free counter and web stats


Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]