nama saya naiza
Sunday, August 28, 2005
  Hari ini
Hari ini.. saya bangun kul 9.. terus on kompiter.. gosok gigi.. basuh muka.. online.. tegur my sayang.. ajak main Hexic.. main main main dan main.. sampai kul 1...

Hari ini.. lepas main game.. baru mandi.. siap2.. nak gi London Malay Festival.. turun ke lounge.. tgk ada parcel.. wah... dari siapakah.. huhuuhu.. Afdlin Shauki!! saya dapat CD from die.. from his Projek Hilang Akal... wasnt expecting it sebab I said.. 'saya teringin tapi takkan nak antar sampai ke UK kot' rupanye die antar jugak.. huhuhu.. I will give him a token but when i'm in Malaysia la kot.. nak TT duit from sini mahal la.. hehe..


Hari ini.. saya ke London Malay Festival.. dengan harapan nak makan best.. dok imagine gak.. kot kot ada apam balik.. hahah.. wishful thinking.. tapi main food stalls yang ada.. Mawar Restaurant punye.. and Madagascar nye stall.. hmm.. Mawarnye stall ramai betul orang.. kena bratur panjang.. pegi yang Madagascar punye tu.. dah abih plak food nye.. hmm.. so nak tanak bratur jugak la.. we were about to reach the counter when they said they've out of food and we have to wait.. then i heard people saying that the food was not tasty.. and its expensive.. well.. standard for Mawar kot.. then we decided to go to Nahar.. uhuhukk.. saya sungguh lapar pada ketika itu.. tapi dok lepak lagi tgk performance seksi dan hmm menarik la jugak from the Thai people.. sambil2 tu sempat jugak tgk gerai jual barang2 Sarawak... saya ternampak satu benda ni.. hmm menarik.. then I realized.. I wanted to buy something Malaysian for my dear supervisor.. so I bought it..

Hari ini... saya pegi Nahar lepas balik from the festival.. saya order Nasi Ayam and Cincau Bandung.. uhuhuhu.. saya punye tahap lapar dah menurun.. dah pukul 5 pun.. masuk angin kot.. but still licin jugak la nasi ayam ku telan.. sup je tak abih sebab masin.. agaknye dah lama diorang panaskan air dah kurang.. and bertambah masin... ape ape pun.. sedaaaappp...

Hari ini.. sedang saya bersembang2 dan melepak2 di Nahar.. ada segerombolan orang masuk.. aik.. seperti ku kenal perempuan ini.. huhuhu.. its Shaliza Mokhtar bersama kaum kerabatnye.. selepas itu sessi gossipan pun bermula.. ahahahak.. biasalah... bila Imah ada.. gossip aje.. huhuhu..

Hari ini.. balik je.. saya amik gambar benda yang saya beli untuk supervisor saya.. cantik jugak.. jika anda perhatikan bebetul.. that thing buleh dicollapsekan menjadik sekeping je.. kewl jugak benda tu... saya suka.. harapnye Dr allwright pun suka.. jangan die campak je hadiah saya dalam timbunan2 barang yang sangat banyak di opis die tu udah la.. huhuh.. oh by the way.. dibelakang tu.. anjing yang selalu tido ngan saya.. ngee hee hee

Hari ini.. lepas amik2 gambar.. Imah gereng pun datang ke biilk saya... saya bukak CD Afdlin.. hmm menarik jugak.. I think I've just listened to 'Aku Lelaki' before.. 'Daku Percaya' is kinda kewl.. saya pun tengok VCD the making of the album.. hmm he took 6 years to complete the album.. hmm lama kan? sendiri punye fund.. lambat la skit.. tengok benda tu kelakar la masa die nyanyi lagu 'Aku Lelaki' kat Planet.. it was so funny!!.. saya suka jugak video clip 'Mia Sara' lagu untuk anak die.. sangat cute!!

Hari ini dan pada ketika ini... saya lapar kembali... hmmm... terasa nak bancuh kopi... yeay!! jom minum!!
 
Comments:
sudah mendapat fuyoo saye jugeeeeeee
hehehe .....guumbiraaaaaaaa
 
apa menda tu nekza yang hang beli untuk sv hang tu? huhu..
 
wahaaa owwee... fuuyooooo... hehehhe.. tgk tak VCD tu.. lawak la part die kat planet tu..

sarah.. hmm orang tu kata fruit basket.. tapi yang aku beli ni kecik skali.. sebab murah skit :D hehe.. so tak muat kalo nak letak fruit2 ni.. tapi.. buleh la buat perhiasan.. letak la ape2 kat dalam tu.. huhu.. cun tak?
 
weh naiza sape awek hot pakai suar putih ngan high but tuh? :P
 
oo fruit basket ke.. skali kupandang seperti helmet, dua kali ku pandang seperi handbag, hehe.. bg cun gak le sbb kaler itam :)
 
huhu iceroll.. itu adalah rakan se BTN ku.. die kat Brunel.. taken dah tu.. hmm tapi ko pun taken sebenarnye.. haha..

sarah.. adaka pulak handbag..? hahaha helmet plak tu?? hahahhaha.. ayooo.. salah angle kah aku amik gambar tu
 
naiza, hihii..terfamous jap kt blog ko. dpt cd dr afdlin eh, huhu...congrats2x!!! gue terasa cam br balik ride kuda plak ngn high but tuh, akakakaaa... bile nk buat apam balik nih??? dh terbau jagung, wuarghh..lapar2x.
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

My Photo
Name:
Location: Kota Damansara, Malaysia
Me Read
Sayang @ Sex, Blood and The Lies I tell Myself
Azidot Bucuk @ B.L.O.G
Cpah @ ++ a silence i cant ignore ++
Runiz @ Its Runiz life
Im @ just hold on~~To feel is to know deeply
Sarah @ the disturbed mind of queserasera
Naf @ What are days for?
Syimi @ White Coffee and Books
Amir @ To think about it...
Itique @ Me thinking aloud!
Eyzza @ Dramatic... I'm a Dreamer
Maizu @ BEGINS A BEAUTIFUL JOURNEY
Kam @ Kita Adalah Insan Menumpang Atas Dunia...


Archives
April 2005 / May 2005 / June 2005 / July 2005 / August 2005 / September 2005 / October 2005 / November 2005 / December 2005 / January 2006 / February 2006 / March 2006 / April 2006 / May 2006 / June 2006 / July 2006 / August 2006 / October 2006 / November 2006 / December 2006 / January 2007 / February 2007 / March 2007 / April 2007 / May 2007 / July 2007 / August 2007 / September 2007 / October 2007 / November 2007 / December 2007 / January 2008 / February 2008 / May 2008 / August 2008 / September 2008 / October 2008 / November 2008 / January 2009 / February 2009 / March 2009 / July 2009 / September 2009 / October 2009 / December 2009 / October 2010 /


Free counter and web stats


Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]