nama saya naiza
Friday, May 20, 2005
  suka~~~
kekadang kita suka satu benda.. tapi kita tak sedar kita suka.. sampailah kita hilang benda yang kita suka tu.. ada yang kita ingat kita suka.. tapi sebenarnye tak la suka sangat... buleh je idup tanpa benda tu...

kekadang bila orang tanya.. whats ur favourite colour.. whats ur favourite artist.. whats ur favourite drink... hmm... susah nak jawab... or kalo jawab pun... sure jawapan die berubah ubah...

sekarang saya terasa nak listkan ape yang saya suka... nak tengok how long the list would be...

saya suka minum nescafe
saya suka main rollerblade
saya suka menyanyi
saya suka cheesecake
saya suka travel
saya suka winkle *wink wink*
saya suka The Cranberries
saya suka buah limau
saya suka swim
saya suka Gelato *yummmmyyyyyyyy*
saya suka salmon
saya suka travel journal saya *baru beli nih*
saya suka... ermmm

kenapa susah sangat nak pikir? :(

rasanya ada jugak benda yang bila kita dapat.. baru kita rasa... haaaa... suka ni.. suka suka...

dah la.. nanti la saya pikir lagi... :D
 
Comments:
Saya tahu anda tgh tekanan.. sabar non.. pi bayar zakat.. wakakakaakak
 
saya rasa benda2 yang awak listkan diatas adalah benda yang awak recently suka or recently exposed too...ada banyak benda yang kiter suka tapi kiter terlupa or ignore until ia tertimbul semula(amik ko bm aku wkakakaak)

contoh:saya suka lagu khalayan disebabkan recently terdengar saper tah nyanyi.tapi saya masih suka koleksi2 frank sinatra saya walaupun dah 4 tahun tak buka cdnya(saya teringat sbb tadi lalu depan kabinet cd)

ko paham tak?wkakakaak...kesimpulannya banyak sangat benda kiter suka nak listkan semua mmg tak dpt la disebabkan keterlupaan kiter..hahha aku pun mengong.

p/s org diatas nih peminat blog ko no 1.
 
alamak naiza aku salah eja khayalan..wakkaka rosak rosak
 
alamak conc... bayar zakat?

oren.. hmm... antara list tu.. ada jugak yang lama dah suka.. sebab sememangnye suka kan.. so ingat la walaupun dah tader depan mata.. but what u said was true la.. memang bila ternampak or teringat balik.. baru kita sedar... haah laaa... kite suka benda tu... hmmm.. okay lah.. lain kali teringat je.. terus tulih.. tak kasi lupa.. hehehe and btw.. khalayan eh... kahkahkah
 
suka suka suka suka suka suka suka~ (hehe.. ni baru kene ngn topic entry, kalo x yg ritu tu topik sedih tp tersuka laks, hehe)
 
btul la tu .. saya setuju .. ada benda yang kita suka tapi dah lupa .. ada benda yang kita suka tapi dah tak suka .. ada benda yang kita baru realize kita suka bila dah takde .. and ada benda yang kita suke n kita tau kita suka ... kita masih suka .. and kita akan suka sampai bile2 .. hahahahahhaahhahaha saya suka bershopping ... rasenye sampai ke tua saya suke shopping ..:)
 
queserasera.. baru kena ngan tajuk nih.. hehe

melloyz.. saya menjadi saksi yang awak memang suka bershopping... bab tu saya surrender!! kehkehkeh
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

My Photo
Name:
Location: Kota Damansara, Malaysia
Me Read
Sayang @ Sex, Blood and The Lies I tell Myself
Azidot Bucuk @ B.L.O.G
Cpah @ ++ a silence i cant ignore ++
Runiz @ Its Runiz life
Im @ just hold on~~To feel is to know deeply
Sarah @ the disturbed mind of queserasera
Naf @ What are days for?
Syimi @ White Coffee and Books
Amir @ To think about it...
Itique @ Me thinking aloud!
Eyzza @ Dramatic... I'm a Dreamer
Maizu @ BEGINS A BEAUTIFUL JOURNEY
Kam @ Kita Adalah Insan Menumpang Atas Dunia...


Archives
April 2005 / May 2005 / June 2005 / July 2005 / August 2005 / September 2005 / October 2005 / November 2005 / December 2005 / January 2006 / February 2006 / March 2006 / April 2006 / May 2006 / June 2006 / July 2006 / August 2006 / October 2006 / November 2006 / December 2006 / January 2007 / February 2007 / March 2007 / April 2007 / May 2007 / July 2007 / August 2007 / September 2007 / October 2007 / November 2007 / December 2007 / January 2008 / February 2008 / May 2008 / August 2008 / September 2008 / October 2008 / November 2008 / January 2009 / February 2009 / March 2009 / July 2009 / September 2009 / October 2009 / December 2009 / October 2010 /


Free counter and web stats


Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]